Newsletterul de la SlideShare îmi trimite săptămânal câte ceva interesant. Astăzi am observat prezentarea de mai jos care mi s-a părut suficient de interesantă ca s-o dau mai departe. Zic că s-ar aplica destul de bine și la „scriitorii” de bloguri. :-)
Bruce ne arată cinci pași simpli dar uneori mai greu de realizat pentru a scrie bine și a antrena audiența:
1. Cunoaște ce vrea cititorul tău să facă (am zis că e mai greu) prin repetarea mesajului;
2. Cunoaște-ți audiența;
3. Fi puternic (în mesaje) nu pasiv, scrie în mod activ;
4. Folosește exemple;
5. Folosește mai puține cuvinte și mai multe imagini (probabil ca în acest articol).
Sfat bonus: scrie (citește), rescrie... (cel mai bun sfat pentru evitarea greșelilor de orice fel).
Aș mai adăuga și eu: verifică informația din cel putin două surse. Nu trei, că nu suntem jurnaliști. :-)
P.S. Cât despre dublarea salariului, asta nu merge decât dacă lucrați în branșă (copywriter, gen) și mai mult ca sigur nu în România.


Five writing tips that can double your salary from Bruce Kasanoff

0 Responses to "Sfaturi pentru scriitori (și bloggeri, desigur!)"