Așa cum am promis, sâmbătă 9 februarie, mai pe seară, am mers la inagurarea (și nu „lansarea” cum am auzit prin alte părți) Cafenelei bloggerilor.
Este un spațiu elegant, modern, pus la dispoziție cu multă transpirație de Victor Cătălin, un amfitrion pe măsura localului. Spațiul este suficient, pentru anumite întâlniri aș spune mic, dar asta are și părți bune: e mai intim, te simți ca acasă și oricum, când se va mai încălzi afară, spațiul se va mări cu cel puțin 50% prin deschiderea terasei.
Surprizele au fost invitații: o doamnă (Maria Magdalena Dănăilă din Galați) și trei domni (cărora nu le-am mai ținut minte numele, vârsta deh), apoi Claudiu Constantin și Cătălin Iliescu cu momente de stand-up. De cântat au cântat toți frumos, n-am ce zice, numai că mie mi-a mers la sufletul bătrân muzica fado cântată de un adevărat Guitarrada lisabonez. Iar momentele hazlii ale serii au fost și ele binevenite și băieții s-au prezentat bine. Dar... (hehe, este un dar) nu știu de ce am o obsesie cu glumele cu organe sexuale precum și alte subiecte vulgare de discurs comic. Știu că sexul vinde peste tot, nu numai aici, dar din acest punct de vedere stand-up-ul pare a fi bordelul comediei.
M-am văzut cu multă lume: cunoscuți de mult sau aflați mai recent (cu care m-am mai băgat în seamă), precum și foarte mulți necunoscuți.
În concluzie, conform titlului și al prețului berii de aici, m-aș întoarce oricând la RSS Pub, iar ocaziile nu se vor lăsa așteptate.
Ca fapt divers, cel mai ușor ajungeți pe Popa Nan 3A din Drumul Taberei cu troleibuzul 69, coborâți la Foișorul de Foc, o luați în direcția generală dreapta și „let the GPS guide you”!
• Multimedia: video 1, video 2.

0 Responses to "M-aș întoarce oricând la RSS Pub!"