Allview Alldro Speed Superslim.
Credit imagine: Allview
Când am văzut concursul lansat anul trecut de Blogatu, am simţit că aş avea ce spune la capitolul tablete. Bineînțeles că m-am tot gândit şi răzgândit, în timp, cam ce tabletă să-mi iau, căci mi-aş lua una. Aş trece de la netbook plus desktop (bătrân şi cam instabil) la tabletă plus un notebook i3 (între timp partea cu notebookul i3 s-a rezolvat, decât că e i5). Asta pentru că nu văd la ce aş putea să folosesc un sistem desktop acasă, chiar dacă pentru birou este foarte bun.
Tot uitându-mă pe diverse magazine online, am văzut de la produse arhicunoscute (şi arhiscumpe) până la cele cu un preţ mai ponderat, apoi chiar unele tablete prin comparaţie chiar ieftine.
Una dintre cele asupra căreia m-am oprit a fost Allview Alldro. După o studiere atentă a ofertelor de pe mai multe site-uri, dar și a informațiilor oferite pe site-ul oficial, am renunțat la această tabletă din mai multe motive, între care cele principale ar fi: lipsa touch screen-ului capacitiv și deci a capacității multi-touch, lipsa posibilității de conectare a adaptoarelor USB 3G furnizate de operatorii GSM naționali (se poate achiziționa totuși un adaptor de la Allview), baterie de capacitate relativ mică.
Mai nou au apărut tablete noi de la Allview și Evolio, doi producători autohtoni de tablete. Mă voi referi în continuare la Allview Alldro Speed SuperSlim și Evolio Evotab2, care sunt în aceeași categorie de preț. Am stat și am făcut o mică comparație între cele două și iată concluziile.
Credit imagine: Evolio
Dacă punem astfel față în față avantajele, alegerea sigură pare a fi Alldro Speed Superslim, care însumează cele mai multe plusuri. Totuși dacă ar fi ca mâine să-mi cumpăr una din aceste tablete, aș alege fără să clipesc Evotab2. De ce? E foarte simplu, e suficient să revedeți comparativul și să vă îndreptați atenția către textul în aldine. Contează după mine destul de mult să: pot conecta un stick flash USB sau un HDD extern (pentru muzică, filme), să pot descărca orice aplicație necesară fără să dau din colț în colț, să pot conecta un USB 3G dongle acolo unde nu am WiFi, iar despre baterie ce să mai spun, cu toții vrem o autonomie cât mai mare.

0 Responses to "De ce mi-aş lua o tabletă Evotab2?"