Standul editurii Nemira
Am ajuns în cele din urmă şi la Gaudeamus sâmbăta trecută şi asta numai datorită lui @cc696 care mi-a adus aminte căci, uituc cum sunt îmi ieşise din cap. Întâlnirea cu ea şi alţi bloggeri urma să aibă loc la ora 17 numai că eu nu m-am dezis de un vechi obicei al meu şi am întârziat. Mult (20 de minute).
Lume multă la intrare şi fireşte şi înăuntru. Aglomeraţie mare la standul Humanitas (de ce l-or fi ascultat atîţia cu maximă atenţie pe nenea Liiceanu nu pot înţelege) şi apoi la Nemira unde era vedetă seria „Jocurile foamei”.
Lansare de carte la editura Paralela45
Peste tot erau lansări de cărţi şi mi s-a părut cel puţin penibil ca în mai multe rânduri autorul sau cine o fi fost să citeze minute în şir din propria carte. Iată un obicei care nu va dispărea de la sine.
Ca şi la celelalte ediţii am văzut cărţi electronice; unul dintre standuri, plasat strategic în proximitatea intrării principale prezenta nu doar un e-book ci şi două tablete. Este vorba de Evolio care s-a prezentat din punctul meu de vedere destul de elegant, făcându-mi cu ochiul bine de tot ce aveau ei pe acolo: Evolio Neura 9,7" cu procesor Tegra2 (1.249 lei), Evotab2 7" cu procesor de 1GHz şi Android 2.3.1 (579 lei! numai cu precomandă) şi Evobook2 (639 lei, numai cu precomandă, disponibil în curând).
Standul Evolio a atras vizitatorii
Planul meu de a înlocui desktopul bătrân cu un laptop ultraperformant şi notebookul cu o tabletă prinde contur aşa că vă daţi seama că Evotab2 mi-a făcut cu ochiul bine de tot! Pe toate acestea le puteţi admira şi evalua specificaţiile tehnice pe site-ul Evolio
M-am uitat peste tot şi aproape să plec fără să fi trecut pe la faimosul stand cu limonadă al lui Iulian Văcărean ( twitter | facebook ), cu care m-am tot întâlnit pe la diverse evenimente culturale. Ne-am salutat şi am schimbat câteva cuvinte iar el mi-a oferit „cea mai bună limonadă din Bucureşti”.
Limonada lui Iulian
În drum spre ieşirea din complexul expoziţional am văzut o adevărată expoziţie cu vânzare de produse tradiţionale româneşti, unele cam scumpe pe gustul meu (25 de lei kilogramul de slănină afumată?!?) dar am putut să savurez din nou o gogoaşă cu nucă (cu care am făcut cunoştinţă la MTR acum un an).
Altfel Gaudeamus se păstrează în aceeaşi linie: mulţi vizitatori dar cumpărături modeste având în vedere reducerile mici..

0 Responses to "Gaudeamus la a 18-a editie. 2011"