Acum o săptămână am văzut în Carrefour Orhideea o promoţie la o imprimantă multifuncţională. Ştiu, este EPSON, dar mă încântă ideea cartuşelor separate pe fiecare culoare, posibilitatea de a putea schimba (sau reumple) cartuşul individual. Am zis „note to myself” să revin şi să mă interesez mai îndeaproape de ofertă. Este vorba de EPSON Stylus SX105.
Ieri am fost din nou şi am văzut-o în afara ofertei, dar cu acelaşi preţ (?!?). Am observat că din oferta specială făceau parte şi două pachete a 50 de coli de EPSON Glossy photo paper (10x15). Nu era rău. Preţul era şi el bombă pentru o multifuncţională, 250 lei. Aşa că am luat-o fără nicio ezitare, şi-aşa a trecut destul de mult timp de când nu am mai avut o imprimantă acasă.
Am instalat-o conform instrucţiunilor, pe netbookul de la ASUS şi a mers brici de la scanare, imprimare (are un mod draft excelent, face mare economie de cerneală), imprimare de fotografii pe hârtia foto din dotare. Fotografiile, făcute cu o cameră foto compactă la 3 MP arată ca cele de la laboratorul foto: excelent şi sunt rezistente la apă, pete şi decolorare (aşa ne asigură producătorul). Am instalat-o şi pe desktop şi mi-a făcut figuri la instalarea driverului de imprimantă, aşa că am instalat-o din Windows, cu un wizard şi a mers.
Deocamdată sunt foarte mulţumit de ea, face nişte fotografii super, sincer nu mă aşteptam, la preţul ăsta...
Şi dacă tot mi-am luat de la serviciu şi noul MasterCard, am făcut şi prima mea cumpărătură pe internet cu cardul: un cartuş de cerneală neagră.
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Tech news: Multifuncţionala EPSON Stylus SX105"